BMW ICOM یا کابل K + DCAN یا کابل ENET

هر راه حل مقرون به صرفه DIY از تشخیص / برنامه نویسی / برنامه نویسی BMW؟

بله، ابتدا باید بدانید کدام یک از کابلهای BMW ICOM شما نیاز دارید: K + DCAN یا ENET یا ICOM A2 / ICOM Next.

  کابل INPA K + DCAN(حالت سوئیچ) کابل بی سیم ENET BMW ICOMICOM A2 ، ICOM بعدی )
تصویر  bmw-enet-esys  bmw-inpa-k-cable-cable bmw-icom-next-wifi
قیمت 17.99 دلار 11.99 دلار 300 دلار در حدود
وسیله نقلیه برای خودروهای Exx برای اتومبیل Fxx برای همه EXX و FXX اتومبیل(BMW E، F، G، I، اتومبیل های سری Alpina، MINI و Rolls-Royce از سال های 1985 تا 2017)
نرم افزار Inpa 5.0.2ادایباس E sys 3.23.4Psdzdata Ista-DIsta-P

BMW ETK
BMW KSD
INPA

کارشناس NCS

WinKFP

E-Sys 3.27.1

BMW AiCoder

ژنراتور کد گذاری FSC BMW

تشخیص بله بله بله
رمزگذاری بله بله بله
برنامه نويسي نه بله بله


به طور خلاصه

این بستگی به هدف شما (تشخیص یا برنامه نویسی یا برنامه نویسی) و مدل (Exx یا Fxx یا دیگران) دارد.

 

برای کدگذاری ، شما نیاز به ابزارهای مختلف،  NCS Expert / SP-Daten برای سری E و E-Sys / PSdZData برای F-Series.

تمام تشخیص و کد گذاری را می توان با کابل ارزان DCAN برای سری E و ارزان ENET کابل برای سری F انجام می شود.

 

برای برنامه نویسی  (فلش ECU با نرم افزار جدید)، پس از آن شما نیاز به ISTA / P برای هر دو اتومبیل E سری و F سری، و یا شما می توانید WinKFP برای سری E و E-Sys برای سری F استفاده کنید. برای برنامه نویسی سری E، شما نیاز به ICOM دارید  ، اما برای برنامه نویسی سری F، می توانید از کابل ENET استفاده کنید.

 

برای سری Exx:

رابط = کابل K + DCAN (OBDII به USB) یا ICOM

فایل های داده ECU = SP-Daten

NCS Expert = نرم افزار کدگذاری

WinKFP = برنامه نویسی (فلش) نرم افزار

EDIABAS = نرم افزار ارتباطی کم ECU که توسط NCS Expert و WinKFP مورد استفاده قرار می گیرد

 

برای Fxx- / Ixx- / Gxx سری، مینی و Rolls-Royce:

رابط = کابل ENET (OBDII تا RJ45 اترنت) یا ICOM

فایل های داده ECU = PSdZData

E-Sys = نرم افزار کد گذاری

E-Sys = برنامه نویسی (فلش) نرم افزار

 

درباره: BMW ICOM

ICOM A (همچنین ICOM A2، ICOM A3، ICOM بعدی A): رابط اصلی

ICOM B: آداپتور برای برنامه نویسی چند رسانه ای در سری E

ICOM C: آداپتور برای BMW قدیمی با پلاگین تشخیصی 20 پین دور

ICOM D: آداپتور موتور سیکلت

ISTA + (AKA Rheingold یا ISTA-D)

تشخیصی برای همه وسایل نقلیه

برنامه ریزی برای F / I / G / RR و MINI، اما نیاز به ICOM دارد

ISTA-P

برنامه ریزی برای همه شاسی ها به طور سنتی، اما تا اوت 2017، به جز برای سری E میراث، به پایان رسیده است.

ECU تعویض باید جدید باشد

 

شما باید بدانید قبل از خرید ICOM A2 یا ICOM A3 یا ICOM بعدی:

 

BMW ICOM NEXT در مقابل قدیمی ICOM

-> بسیار سریعتر در BMW F و G سری ..

-> بازدید کنندگان اترنت گیگابیت upports خیلی به آینده اثبات، وجود دارد در حال حاضر است گیگابیت اترنت پروتکل هنوز تعریف برای تجهیزات است. همچنین USB3.0 به جای USB2.0 و کارت WiFi بهتر است. 

 

 

ICOM بعدی بعد از ICOM A2

 

-> در برنامه ریزی بیشتر پایدار است

-> برای اتومبیلهای آینده Gbit ضروری است

-> زمان شروع سریعتر و سرعت بالا

-> از طریق عملکرد بالا، کم قدرت ARM SoC

-> بهبود دست زدن

-> کابل OBD انعطاف پذیر تر

-> دکمه روشن برای سیاهههای مربوط

 

ICOM A در مقابل ICOM A2 در مقابل ICOM A3

 

اصلاح شده ICOM A2 برای وسایل نقلیه با دسترسی به OBD پردازنده قابل توجهی قوی تر و ظرفیت ذخیره سازی بیشتری را دریافت می کند. و مورد قوی آلومینیوم برای جلوگیری از آسیب در هنگام استفاده در محیط های خشونت آمیز کمک می کند. آن را بهتر در خنک کاری کار می کند، سریع تر اجرا می شود و با این نسخهها کار پایدار تر است، و نه ICOM A.

 

ICOM A3 می تواند تمام واحدها را برای تمام سری BMW امتحان کند، سیستم رسانه ای را انتظار می رود، و کار پایدارتر و سازگاری قوی تر از ICOM A2، A1 دارد.

http://obd365.blogrip.com/2017/09/14/bmw-icom-or-kdcan-cable-or-enet-cable/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *